Hemma

Datum: 2011-12-17 Klockan: 18:39:28 Kategori: Allmänt

Efter att ha disskuterat med överläkaren igårkväll valde jag att följa med Daniel hem.
Jag har samma smärtlindring hemma som jag fått där. Jag vet läget ordentligt nu efter att ha varit på ultraljud. Jag vet att jag ska opereras så fort det finns en tid. Jag vet att inget är akut i den bemärkelsen att något kan hända. Fortsätter jag ha ont får jag komma tillbaka och jag får bli sjukskriven OM jag inte kan åka till jobbet på måndag.
Väl hemma så sov jag gott. Vaknade med migrän någon gång på morgonsidan. Vaknade kvart över tolv igen. TUR va ju de för Daniel började ju jobba halv två.
Jag har tagit det lungt. Var ute på lite julmarken på Lev vackert. Hämtade upp två av barnen på MC Donalds.
Nu har jag pysslat lite och gjort klar alla julkort, TROR jag. Har gjort iordning någon papppåse och så har jag klätt några tändstickaskar.
Så jag vet att jag har två operationer på gång. En vet jag blir den 3 januari. Gallan vet jag inte men jag hoppas det blir innan Jul. Mest för barnens skull. Jag hoppas annars kunna jobba. Min mage bråkar ju ofta så att jag får läggas in med dropp händer ju ibland. Precis som det behövs för att magen ska få vila.
Sitter nu med August och ser barnprogrammen. Tänkte om vi ska se en film sedan. Mysa.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: