Badrummet tar form.

Datum: 2011-02-10 Klockan: 09:17:09 Kategori: Allmänt

Badrummet skulle varit klart för länge sedan. Men saker kommer emellan. Jag blev sjuk och hamnade på sjukhuset i helgen som var och gjorde att Daniel inte kunde göra klart.

Igår kom spottarna in i taket han spikat upp under helgen. Idag fortsätter han med taklist och inredning. Jag hoppas det ska bli färdigt nu inom några dagar så jag kan börja ställa tillbaka alla saker som står överallt i huset.





Bilder: Träpanel i taket jag målat vitt. Spottar och fläkt på plats.

Robust handfat som strax ska på plats.  

Vidare håller vi ju på att hitta hantverkare som kan räkna på en övervåning och just nu känns allt hopplöst. De är mycket jobb men ja tror de kommer lösa sig. Jag hoppas för jag är redan trött på skiten INNAN jag har börjat. LER stort.


Idag håller jag på och torkar lite frukt i ugnen. Tänkte stoppa i burkar som jag ska dekorera och kanske ge bort... Apelsiner och äpple brukar bli fina när man torkar.




Annars så är de en lugn dag där jag försöker grejja hemma. Augusst ligger hemma sjuk i soffan så han ser barnteve å njuter av lugnet. Han mår inge bra alls idag vår prins och de är extra jobbigt för honom. Att inte gå till skolan är svårt.




Kommentera här 7 st

Kommentarer
mamma till William

Godmorgon vännen..Så skoj att ni fixar ert badrum..hoppas att man får se bilder på det när allt är klart...hoppas att din son mår bättre under dagens gång..kram kram

2011-02-10 @ 10:58:38
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Annealie Lorentzon

Badrummet blir säkert jättefint när det blir färdigt.

Han ser allt bra hängig ut den lille sonen, hoppas han snart kryar på sig så att han kan gå till skolan igen. Ha det fint // Kram Annelie

2011-02-10 @ 11:21:26
Länk: http://zikoria.blogspot.com
mamma till William

Skönt att det är bättre med honom..låt han var hemma i morgon också så han får en lång helg med sin kära mamma :) men det är klart ditt beslut :)

ska bli skoj att se bilderna sen när allt är klart...

Här är det gråt och riktigt trist väder..ingen snö än men det sägs att det ska komma..blev så glad när det vår vår tecken i går och i dag tvärtom..kram kram

2011-02-10 @ 11:24:37
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Georg Hendrix

Ligga sjuk från skolan var kick ass back in the day.



Bara ligga hemma och glo på dålig eftermiddagsTV dagen lång medan de andra gick på NO, SO och Matematik! Det var speciellt att ligga hemma sjuk under 90-talet. Det var awesome :)

2011-02-10 @ 11:36:29
Länk: http://georg.blogg.se/
Barnens Hjältar

Härligt, ja Lotta är skitbra. Man sitter uppmärksammat hela föreläsningen och undrar hur tre timmar kunde å så fort :P

2011-02-10 @ 11:49:09
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Tesa/Therese

Tack för dina ord hos mig!

Tråkigt att höra att du tappat gnistan. Men den kommer säkert tillbaka när du minst anar det.

Ha det bäst!

Kram Tesa

2011-02-10 @ 12:33:12
Länk: http://tesapysslar.blogg.se/
Johan

Låter som badrummet kommer bli snyggt och fint när det är klart :)

Är han utbildad innom något hantverk sådär, Daniel?



SV: Ja, det ska jag kolla upp! :)



Alla har brister. Svårare än så är det inte. Kanske har man fullt upp med sig själv och inte orkar bekymra sig om andra. Det kan ju gå åt det hållet också. Antingen strutar man i sig själv och fokuserar helt på andra istället, eller så sätter man sig själv först och orkar inte med andra. Alla är vi olika.



Ja, tror fasen det har snöat här med. Skit! :(

2011-02-10 @ 13:25:02
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: