Huset börjar se ut som ett HUS

Datum: 2011-07-07 Klockan: 08:47:56 Kategori: Hemmet

Vi har ju inte haft något takutsprång på huset vilket leder till att allt regnvatten rinner ner på fasaden. Å det sliter och huset blir sååå fult.

Men nu har Martin fått klart detta i det stora. Så jag är mer än nöjd. Ska väl på lite pannor bara. Antar att det är det han gör just nu där uppe på taket.









Ungarna är med och gör de de kan hela tiden. Mesta tiden går till att rensa upp och städa. Men sånt spar tid från martin så han kan bygga.



Mycket återstår. Men vi ser ändå va fort det går frammåt. Igår fann jag till och med ett golv som jag hoppas vi ska kunna få ta gi och ha uppe på hallen sedan. Många planer.

Eftersom vi ska ta upp en trapp försvinner en del utrymme. Jag blir av med mitt skafferi. Därför har vi börjat göra iordning en av de garderober som finns i huset. Den här i köket passande nog. Där ska ja göra ett skafferi och var igår till Ikea och köpte det som behövdes. Golvet är redan på plats.

  

Så idag ska det köpas panelskivor så vi kan göra klart här under helgen. martin river på andra sidan till veckan är det sagt.

    Här kommer trappen att komma upp så detta försvinner.



*****************************************

**********************************************************

för övrigt ser jag att jag har mycket läsare. men var är era kommentarer? Eftersom ni är här inne borde några ord få kunna få plats. Vore himla skoj.



Kommentera här 2 st

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Vad bra det blir!!! Du kan betala när du kan;) Om 2-3 veckor? Jag brukar ta halva summan på parfymen just för att jag inte skall få avbokningar..men säg hur du vill göra så löser jag det. Jag är inte den som är den;)

2011-07-07 @ 11:08:34
Länk: http://hummingbird.blogg.se/
Svea

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-10 @ 23:47:40
Länk: http://gravidforsakring.net
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: