Anne Holt

Datum: 2011-06-21 Klockan: 17:15:00 Kategori: Böcker

Anne Holt har skrivit en rad böcker. Jag blev totalt förälskad i hennes tidigare böcker och har läst alla. Karaktären å kriminalinspektör Hanne Wilhelmsen och hennes kompanjon har trollbundit mig. Så kom nya kriminalare och tog över de senare böckerna. Bra fortfarande men ja saknade Hanne som jag på något vis lärt känna. Hon har dykt upp i några av böckerna och min lycka har på något sätt varit gjord.

Nu skriver Anne tillsammans med sin bror Even Holt boken Flimmer. ENORMT bra. Jag rekommenderar denna verkligen. Hanne är inte med men jag älskar boken.

Flimmer (inbunden)

Läkaren Sara Zuckerman behärskar avancerade hjärtoperationer till fullo. Ändå dör en patient två dagar
efter en genomförd operation. Så dör ännu en patient, och läkarna upptäcker att det lilla chip hjärtstartaren som
opererats in i patienterna har varit infekterat av ett datavirus. Någon har medvetet manipulerat den digitala
tekniken. Stora ekonomiska värden står på spel och flera personer ställs inför en annalkande katastrof

 

 

 

 


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Marcus Å

Mycket bra med boktips nu inför sommaren! :D

2011-06-21 @ 18:43:08
Länk: http://slipsens.se
Marcus Å

Du bloggar på mycket nu eller? ;)

2011-06-21 @ 19:26:26
Länk: http://slipsens.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: