Skapa

Datum: 2011-06-29 Klockan: 11:47:00 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Att skapa lugn.

Trygghet.

Jag mår så bra just nu och det handlar väl knappast om att jag för tillfället har semester. Det handlar väl om att helt enkelt känna lugnet. Att jag där inne i mig är lugn. Inte känner att det kryper och far och att tankarna spinner runt. Tankar som liksom på något vis slår knut på sig själv. Att hela tiden känna att man är på väg eller att man borde vara på väg. Att något måste hända. Att inte kunna stanna upp. Stanna i nuet.



Bild: Pioner.

Jag har slitit hårt. Jag har inte kommit hit den enkla lätta vägen. Men nu känns det som om just jag fått en förklaring god nog för mig själv. Att jag fått den hjälp som jag efterfrågat i så många år. Att jag helt enkelt på många vis fått svar på mina frågor.

Svaren. För min egen skull. För min egen sinnesfrid. För mitt välmående. Inte för någon annans skull.

Att finna ro i sig själv är en lycka större än mycket annat. Livet fungerar så mycket bättre om man kan känna såhär. Att kunna stanna här och nu. VILA.



Bild: Nya träskor. Beroende? Ja helt klart. Men varför inte? Klackar eller träskor? Träskor.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Anonym

Goddag!



Hoppas du får en fin och solig dag!



Gör mig glad genom att rösta på mig här :) Det tar ungefär en sekund!



Man kan rösta en gång om dagen i fototävlingen :)



RÖSTADE DU IGÅR? RÖSTA GÄRNA IDAG IGEN SÅ ÄR JAG DIG EVIGT TACKSAM <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=171



Rösta gärna på min klänning också! Perfekt till alla partyt i höst och till nästa års student!



http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery



Tack!

2011-06-29 @ 12:28:49
Länk: http://eeeelins.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: