Buzzador

Datum: 2011-03-22 Klockan: 15:07:53 Kategori: Kropp å själ/ADHD

För en tid sedan blev jag något som kallas BUZZADOR.

Detta innebär att man är med och testar olika produkter från olika företag. Man får prova produkten och även några av ens vänner får chansen att testa och så rapporterar man in vad man tycker om det man testat.

Idag fick jag mitt första paket innehållande BIFIFORM Balance. En mjölksyretablett för oss med orolig mage. Detta passade mig perfekt att prova och jag har tittat på dom på apoteket någon gång. Denna tablett tas en gång per dag och innehåller mjölksyrebakterier som hjälper magen att återfå en fin och bra ballans.



Jag tvekar inte att prova då jag har stora problem med uppsväld mage, och att jag allt för ofta inte har en mage som fungerar. Jag har svårigheter att tåla mat och kan känna mig enormt begränsad.

Så nu ska jag testa dessa och så får vi se hur min mage reagerar. Jag hoppas på ett positivt utslag.



Vill du gå in och läsa mera om produkten kan du klicka in på www.bifiform.se

Skulle även du vilja ha chansen att testa nya produkter så kan du klicka in på buzzadorikonen som är i inlägget bredvid kommentarslänken.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
i min lilla lilla värld

DE skulle jag behöva !!!

2011-03-22 @ 19:41:15
Länk: http://saratilling.se
LIENE

sv: men om jag söker och kommer med måste du kolla ändå:D

kram

2011-03-22 @ 19:58:32
Länk: http://lienes.blogg.se/
Ellis

Hopas det ska gå bra med tabletterna, fick också söka till det men kom inte med!

Jag började med att göra LO's och har lite kort som jag ska scrappa så småningom men har inte haft någon inspiration till det ännu.

Hoppas du har haft en bra dag!

Kram Elenor

2011-03-22 @ 20:38:49
Länk: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com
Johanna

Ja, jag har dessvärre inget jag kan förändra nu i lgh... letar efter något till stereon med helt hopplöst.

2011-03-22 @ 20:59:40
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: