Domherren på besök

Datum: 2011-05-16 Klockan: 08:48:47 Kategori: Trädgården

När jag lämnat barnen till skolan så satt något rött å fint i grannes träd. Ja se de va domherren med sina damer. Så jag smög nära med kameran och tog några bilder.





Vidare var jag bara tvungen att fånga min underbara Fuxia på bild. Visst är de vacker?





De är så mycket fint att fota nu. Så man passar på. Antar att grannen undrade vad jag smög omkring med en kamera för. Men jag är ingen smygfotograf i den bemärkelsen. LER. Ville bara fånga Domherren på bild.




Kommentera här 1 st

Kommentarer
Barnens Hjältar

Helt rätt tänk Tess, det är precis rätt inställning!

Domherren har jag inte sett på hundra år. De är så vackra!!

2011-05-16 @ 08:58:17
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: