Ensam

Datum: 2011-05-11 Klockan: 22:58:06 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Att välja ensamhet är något annat än påtvingad ensamhet.

Ikväll sitter jag med ett enormt lugn.

Måtte detta vara starten på något nytt. Något som är JAG. Något som fungerar.


Bild: en underbar rosenpelargon.


Bild: Fiskpaket... massa goda smaker och Torsk på grillen.


Bild: Kockums mugg och SÅPA-hållare...


Bild: Albin spelar fotboll på klasskampen.


Bild: August i solen.

Bilderna är tagna med mitt nya objektiv  Sigma DG 70-300mm med macro. SÅÅ nöjd.

Träskorna va fantastiska, de kom idag med.... å jag har så mycket att vara glad för.



Kommentera här 1 st

Kommentarer
Emelie - Mamman som älskar vitt

Åh vad roligt :-) lägger till dig med.



Fasen vad mumsigt med fiskpaket... det måste ja göra något framöver och grilla. Mums är ju så gott de..



Ha en superfin dag, kram kram!

2011-05-12 @ 11:37:20
Länk: http://njutensmula.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: