Inte bara jag som....

Datum: 2011-05-03 Klockan: 14:46:39 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Ibland är de så skönt att veta att det inte bara är jag.

Inte bara jag som är trött. Ledsen. Orkeslös eller frustrerad eller rent av upp i varv. Att fler känner så som jag gör. Att jag inte är ensam om att ha det jobbigt, glatt eller rent av ett helvete eller bara helt underbart.

Dock är de ju mest de där stunderna som känns svåra man helst inte vill vara helt ensam om även om jag för den skull inte önskar andra svåra stunder utan jag menar att det är skönt att veta att andra kan förstå.

Förståelse är något som är så viktigt. De där andra, de som aldrig förstår något ja de kan vi lämna därhän.

Idag är jag trött, men jag är glad.




Glad att min bästaste vän har fått jobb idag. Efter många års studerande kan hon äntligen from måndag gå till sitt fasta jobb. Ingen är gladare för hennes skull än jag. Jag unnar henne detta verkligen. Hon kommer göra ett kanonjobb de vet jag.

Maken har fått respons på sin c-uppsats idag. De blev bara några små justeringar. SUPERHÄRLIGT!!

Vårt bygglov har blitt beviljat just idag. Vårt hus kommer prydas med två takkupor, alltså kommer vi få in massa ljus å det som ska bli mitt pysselrum. Huset kommer dessutom bli så förbannat mycket tjusigare.



Någon sa till mig igår att varje dag finns något litet litet att vara glad och positiv över. Det är så sant. Sånt ska vi ta fasta på!



Jag kommer att få se Jay Smith och Von Benzo i sommar...



Nu måste jag vila. Jag ska iväg till Karlstad sedan på möte. Så de är bara att lägga igen ögonen en liten stund medan August bygger lego helt SJÄLV efter ritning.




Kommentera här 4 st

Kommentarer
cicci

ja visst ska man ta vara på varje dag & allt som livet har att erbjuda... glädjas åt dom små men ack så fina sakerna..

carpe diem...=)

2011-05-03 @ 15:02:13
Länk: http://cicci79.blogg.se/
Gurkiss

Vad skoj att din vän fått jobb :)



Super kul med bygglovet :)



Visst finns det stunder var dag att vara glad över men beroende på vilken period för övrigt man befinner sig i livet så kan det vara svårt att se dom tyvärr.



Jag tror att de flesta har jobbiga stunder...

Jag tror inte att någon alltid kan vara glad och tycka att livet är super toppen.



Jag har en ordentlig svacka just nu. Jag ÄLSKAR våren med dess ljus och allt vackert som blommar osv.

Men sen kommer det en massa annat också våren till som jag absolut inte gillar.

Dessutom har min mage fått spader totalt. Jag har sååå jäkla ont så fy. Jag fick höra av mig till VC och han klämde på magen och det gjorde sååå ont på vissa ställen.

Så en massa prover är tagna och så har han remiterat mig till gastroskopi.

Det gör så förbannade ont att jag inte kan varken stå eller sitta i mellanåt.

Läkaren på VC misstänker möjligt magsår.

Men det återstår ju att se.



Ursäkta min från varo men jag orkar knappt något alls just nu. Jag är ständigt super trött och vill bara sova.



Massa kramar <3

2011-05-04 @ 07:08:34
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
i min lilla lilla värld

Va kul att du ska få se honom igen...

2011-05-04 @ 10:02:25
Länk: http://saratilling.se
Johan

Bygga lego ja, det var tider det, men det är ju så kul! :)



Kul med bygglovet! Det kommer bli super! Även om jag inte kommer kunna se det... ;)

2011-05-05 @ 14:21:40
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: