Modemkrasch

Datum: 2011-05-23 Klockan: 09:49:00 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Modemet la ju av. Vi kommer att vara på banan i mitten på veckan igen. Därför blir de dålig uppdate här.

Men allt är bra.

Fick dock ett bakslag igår. Jag är skör. Ja känner det. Jag vill så gärna göra rätt men allt blir så fel. Jag klantar till de mesta. Jag mår skit när det händer. Analyserar och blir besviken. Känner mig missförståd.

Jag hade en så bra helg. Men först hände en sak med barnen på lördagen som krävde en del åtgärder och den händelsen hade varit nog.

En bra dag igår. Åkte till Skövde och hämtade min skänk och träffade goa Petra och min fd svägerska. Så händer detta. Jag tappar gnistan direkt. Känner att jag aldrig kommer räcka till eller duga. Hur mycket jag än försöker göra rätt och vara den där som försöker få saker att fungera. Jag kommer aldrig lyckas. Aldrig. Jag är misslyckad.

Men idag är det en ny dag. Det är en ny vecka. Jag kan inte gräva ner mig. Jag vet att det inte går. Jag försöker vara tapper. Jag måste kunna ta kritik. Men när jag känner mig missuppfattad och missförståd så är det så svårt. Jag vet att jag gör fel. Att jag gör misstag. Att min tanke är god för jag gör inte saker för att såra eller ta över. Det gör jag inte. Jag vill göra rätt.




Kommentera här 9 st

Kommentarer
elin&julia

kämpa!!! :)

2011-05-23 @ 14:46:13
Länk: http://nikonvscanon.blogg.se/
Petra-Lantlig Charm

Lilla vän! Vad är det du gjort fel då? Du gör inte alls allt fel, tro mig! Du gör så mycket som är bra. Bakslag får vi ibland men det gäller att inte trycka ner sig själv då utan se något positivt ändå. När jag träffade dig igår så kändes det som vi kände varann på ett sätt. Jag tyckte väldigt mycket om dig och vill så gärna träffa dig igen och gärna en heldag då! Kanske skulle ta och planera in en dag i sommar då vi kan strosa omkring i mysiga butiker och äta en god middag någonstans! Vill du det med?



Upp med hakan nu, du är BRA!! Låt inte någon eller något trycka ner dig så. Du är värd så mycket mer!!



Stor kram på dig gumman!

2011-05-23 @ 20:27:31
Länk: http://lantligcharm.se
Susanne

Godmorgon!!! Jobbigt att du inte mår bra. Själv går det upp och ner för mig men jag får tänka på att jag har lille Ludvig och då känns livet lite bättre. idag har vi studiedag inte roligt då måste man sitta still en hel dag och det är man ju inte van vid. Hoppas du får igång din dator snart igen. Ha en bra dag. Kram

2011-05-24 @ 07:19:50
Länk: http://vejers.blogg.se/
Sandra

Rätt insällning :) Bara att köra på och fortsätta framåt!



Jaha okej, det visste jag inte.. jag är verkligen inte bra på det där med blommor, jag köper de jag tycker är fina och dödar de flesta snabbt. Jag har inte alls gröna fingrar

2011-05-24 @ 11:23:10
Länk: http://lilleput.blogg.se/
Helene

Du är ju du...och DU duger precis som du är...

Tänk på det...Men jag vet...jag hamnar så lätt i gropar när allt inte blir som man vill...

Men upp fort igen och tänk positivt !!

Fin sommar-klänning...Hoppas solen kommer snart igen = ))

Kram Helene.

2011-05-24 @ 12:51:40
Länk: http://helenesdagbok.blogg.se/
Annelie L

Som sagt, det kommer nya dagar och chans till ny glädje. Misslyckad är man bara om man inte försöker resa sig upp efter ett misslyckande. Men du reser dig upp och fortsätter att kämpa, då kan man aldrig bli misslyckad.

Alla kan inte klara av allt här i världen, så är det och det måste vi inse. Vi gör vad vi kan och vad vi orkar, så länge vi försöker är allt bra nog.

Kramar till dig vännen.

2011-05-24 @ 13:20:41
Länk: http://zikoria.blogspot.com
Linda-Mamma till Alfred

Ja konstigt verkligen, men nu är frysen lagad o Texas sår är påväg åt rätt håll..

Jisses du verkar oxå ha fått bakslag..ägnar oss två en tanke o tycker vi skall köpa oss e lott för ngn gång borde det vända tycker man!

2011-05-24 @ 13:43:15
Länk: http://hummingbird.blogg.se/
Pernilla

Gick ej att kommentera ditt nya inlägg så du vet. Men det var mycket fint, bra smak du har =)



Jodå det är ok, fortfarande hemma. Skönt det!! Men har fortfarande sammandragningar/förvärkar ibland...



Ha det fint.

2011-05-24 @ 16:27:13
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
RäddaMamman

Kära du, jag tycker att du är så hård mot dig själv. Du är en fantastiskt kreativ människa som skapar vackra saker, du gör fint hemme och du möter dina barn där de behöver mötas och försöker skapa en hyfsat jämn tillvaro för er allihopa. Det är stordåd, glöm aldrig det!

2011-05-28 @ 10:53:45
Länk: http://www.orosmoln.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: