Tankeflyyt.

Datum: 2011-05-04 Klockan: 16:52:24 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Segar runt. Segt så man kan dö. Jag är så trött på att inget orka. Inget få gjort. Detta är ju inte alls jag. Jag är less på att de tar tid.

Känns som tiden rusar från mig utan att jag hinner med. Jag får inget gjort. Inget av värde.

Tårarna fyller mina ögon och tårar trillar ner från mina kinder. Salta tårar som når mina läppar. Snorig näsa. Snorigt gråtande. Tårar av uppgivenhet. Tårar av sorg och smärta. Av glädje för allt fint.  

Svag. Så svag. Ingen ork. Vilja men ingen kraft.

Längtan. En längtan så stark efter dig. Du som alltid funnits och alltid fanns. Du som förstod. Saknad. Ilska. Orättvisa. Skuld. Jag gav det ingen chans. Drömmar. Som fortfarande finns. Men det känns omöjligt. Svårt. Kris.

Inte jag. Inte nu. Aldrig.

Så fann jag. Såg in i dina mörka ögon. Så lång. Så stor. Jag tittade upp. Du lämnade inte min sida. Gjorde mig stark. Men ändå så förbannat svag. Liten. Utan dig är jag ju ingen. Ingen alls.

Älskade du.

Förlorad. Tappad. Tårar rinner. I strida strömmar och jag vet att jag är förlorad.

Såld.





Kommentera här 2 st

Kommentarer
LIENE

Så fint skrivet...

2011-05-04 @ 19:27:01
Länk: http://lienes.blogg.se/
marie

Så vackert skrivet, mycket sorg men ändå med stort hopp .

Skickar många stärkande, varma kramar till dej!

kram kram kram kram kram kram

2011-05-05 @ 09:08:27
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: