Mia Skäringer

Datum: 2011-11-17 Klockan: 08:34:00 Kategori: Böcker

Ave maria. En bok att må bra av. En bok att känna igen sig i.
Lättläst. Härligt.
Avig Maria (häftad)
Efterlängtad ny bok efter framgångssagan Dyngkåt och hur helig som helst.
"Jag tror på förlåtelse. Jag tror på att kärlek är svaret på det mesta. Jag tror att igenkänning och humor ofta är det som förlöser oss. Och när du skrattar känner jag mig inte ensam för jag ser att du är som jag. Jag älskar det som är roligt och sorgligt. Fult och fint. Jag tänker aldrig välja. Ofta har jag blivit kallad överkänslig, men tänk om det är den som kallat mig så som faktiskt är underkänslig?
Text och bild är lånade från www.bokus.se

Kommentera här 2 st

Kommentarer
anette carlsson

Måste bara läsa den :)

Mamma till William och Wilma

Vill med läsa den boken men tiden finns inte.Ha en fin onsdag..kram

2011-11-23 @ 15:20:25
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: