Pysslat lite....

Datum: 2011-11-27 Klockan: 11:18:44 Kategori: scrapbooking

Det ör rena höstrusket ute. Första advent och man ser inte ett spår av någon vinter. Julkänslorna har absolut inte infunnit sig.
Vaken tidigt var jag och satt mig och pyssla lite.
Har gjort ett gäng servettettiketer... ja som man kan sätta på sina servetter vid dukning. Detta är en beställning.
Vidare har jag färglagt en söt magnolia Tomte.... med Copics. Känner redan att jag behöver MASSOR med mer nyanser. Lite svårt att köpa dom för man vet liksom inte vilka färger man ska välja då det finns en uppsjö.
Jag valde att göra Tilda i blåa färger.
Är ni intresserade att beställa julkort eller andra saker för julklappar så är det dax att börja beställa. Jag kan fixa det mesta och skicka per post.
Tänkte göra lite olika papperspåsar att stoppa saker i och ge i julklapp. Varför inte med egengjord julgodis eller någon annan sak som smycken eller ljus osv? Har även tankar om påsar i cellofan.... man kan även göra plåtburkar och båda plantera blommor och lökar i samt stoppa annat i.
Fantasin är det enda som sätter gränserna.
Men visst är personliga saker skoj att ge bort. Saker ingen annan får. Någon unikt.

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Jessica - En flicka som är stark

så himla fint. duktiga du!!

2011-11-27 @ 11:32:36
Länk: http://jessi91.spotlife.se
Linda-Mamma till Alfred

Åh vad fint!!

Vad bra så att du inte känner att det blir ett tvång liksom..men kul att du fortfarande vill!!

Här har vi full storm o vi bara är inne & myser o hoppas våra förkylningar snart går över!

2011-11-27 @ 11:45:54
Länk: http://hummingbird.blogg.se/
Anonym

å va fint du gör, kramen å hur har det gått med proverna nåt svar än?

2011-11-29 @ 14:42:23
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: