Skapandet

Datum: 2011-10-05 Klockan: 17:30:00 Kategori: scrapbooking

Idag satte jag mig på nya arbetsplatsen. Pysselplatssen.

Kändes ju inte fel. Ordning på grejjerna. Hur länge? Än sålänge.

Köpte helt uderbara papper igår och eftersom jag numera jobbar i ett lite mindre format kändes de härligt att sätta tänderna i dessa. Okej att skära itu.

Fortsätter i lite bruna toner i boken. Vet inte varför. Lite vintagestil... kanske inte i hela boken rakt av men just nu är de dessa papper jag fått en förkärlek till och vill föreviga.





Julpappren är här och tanken var att jag skulle börja lite smått med julkorten. Men det blev en sida i boken istället.



En sida för mamma. En gammalt foto på mamma som liten flicka med rosett i det ljusa håret.

Julkorten kommer. Snart. Tankarna finns. August fixering vid julen verkar ha avtagit. Blev till och med arg när de gjorde reklam för någon julkonsert på teve. Annars brukar han börja riktigt tidigt med jul och fortsätta långt in i februari mars. Brukar finnas ett lite brake under sommaren. Ändå var vi ju på Tomteland i år. Men än så länge bara ett litet litet tipp tapp i bilen i morse. LER.

Är du intresserad av personliga julkort får du givetvis höra av dig. Kanske har du någon du vill ha ett lite extra fint kort till.




Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: