Golv

Datum: 2011-09-06 Klockan: 10:06:34 Kategori: Hemmet

Ja ett golv är lagt. det i Oskars rum. Jag är hur nöjd som helst även han. Jag har haft ett liknande golv innan där jag hade det i sovrummet.







Lite gammla slitna brädor. De lyfter rummet och gör de varmare än om man kör helt vitt. Det va min tanke innan.

Idag skulle de lägga golvet ute i mellanrummet. Ett golv med plankor med stämplar ja som gamla fraktlådor. Tyvärr är de något fel med flera lådor så nu vet vi inte hur de blir. Jag säger lämna igen skiten och ta ett annat. I så fall blir det ett vitt. Men såhär ser det ut.





Så jäkla typiskt att det ska strula. Jag pallar inte alls sådant. Men nu tar min snickare hand om det så jag kan bara slappna av. Grejjen var att jag fick leta kvitto. Som jag letat. Kan säga att det var bra för det blev röjt och städat bland papper. Positivt. Kvittot hade svärfar. Ler. Så jag städade lite i onödan.

Vaknade med en trist huvudvärk och jag är glad att jag börjar lite senare idag. Jag jobbar alltså kvällen. Jag ska grejja lite här hemma. Läsa lite litteratur jag håller på med runt Autism.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Anna

Snyggt!!



Fansiken va trist med strul när man äntligen kommit igång!! Men de blir nog bra i slutänden!! Tror du inte! Kram

2011-09-06 @ 10:44:26
Länk: http://annapannis.blogg.se/
Sandra

Sv: Jo, det förstår jag också. Men jag tyckte att det skulle gå att inreda väldigt mysigt, nu när taket va där!

Jobbigt och irritersamt när det ska strula !! :@

2011-09-06 @ 11:38:30
Länk: http://kacan.blogg.se/
mariellejohnsson

Åh så fint ni får det!

2011-09-08 @ 14:40:23
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: