Ensam

Datum: 2012-12-23 Klockan: 18:03:01 Kategori: Allmänt

Som ett slag i magen så inser jag då och då vad jag saknar dig. Jag vet inte alls vad du gör nu, om du är ensam, bor kvar eller ens lever. Hur du lever....
 
Jag saknar våra samtal. Dina skämt din röst och dialekt. Jag påminns ibland när jag hör någon som pratar som du. Jag saknar dig så grymt mycket.
 
Vi hade något speciellt och jag undrar så om din dröm en dag blir sann, mer din än min för några träsktroll är vi trots allt inte.
 
Jag hoppas i alla fall att du en dag söker upp mig. Att du hittar mig. Eller att du på något vis fortfarande håller koll på mig. Jag kastade bort det vi hade och jag ångrar kanske inte mina val rakt av men jag saknar dig och önskar dig tillbaka i mitt liv. Jag har inte råd att mista någon som du. Någon som kände mig utan och innan och som betydde allt för mig när livet var som tuffast.
 
Jag hoppas du har det bra. Att du lever och mår sådär himla gott som du har all rätt att göra och jag tänker nu och då på dig och på oss, det vi fann hos varann. 
 
Kom tillbaka till mig.... jag vet att mitt hjärta stannar den dagen du står framför mig igen och jag kommer gråta av lycka. 
 
Du är någon som alltid kommer finnas i mitt innersta rum. Dit har inte många nykeln.
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
mariellejohnsson

Oj det låter dramatiskt. Vet inte om det är en vän eller en gammal kärlek. Jag har också människor man förlorat kontakten med som man undrar hur dom har det. Senast är det främst en man som jag hade mycket chattkontakt med och som jag var tvungen att bryta all kontakt med till slut. Han var en väldigt nära vän och vi hade så roligt tillsammans och han kunde konsten att lyssna när jag mådde dåligt. Jag saknar honom jättemycket. Men man får göra sina val här i livet.... Kram och hoppas att du kommer igenom detta.

2012-12-24 @ 21:47:13
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: