Dålig

Datum: 2012-02-27 Klockan: 19:41:42 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Ja jag är inte så på att blogga nu. Inte kolla eller läsa andras eller kommentera eller ens svara på mina egna kommentarer heller.
Jag har mer eller mindre tagit ett beslut.
Mindre dator.
Mindre intryck... hela tiden va uppkopplad å finnas tillgänglig.
Så nu tar jag Laban med mig in i sängen... fast han har ju somnat i soffan nu så jag stannar nog.... annars börjar vi ju om... leka kissa, leka lite till å så ut igen. LER.
Nu är bara vi två hemma å tre katter. Huset är tyst å jag njuter. Ni hörde rätt. NJUTER.
Nu är fokus på det man mår gott av. De sa Malou innan å de var just sånt jag behövde höra. Fokusera på det du mår gott av. Det som är bra. Även om de där som e tufft är där så fokus på de som är bra, känns bra. Hon e klok. Å nu har hon August.... en liten stund till i alla fall..

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Annika

Det låter som en bra idé. man spenderar på tok för mycket tid vid datorn!

2012-02-27 @ 21:33:14
Länk: http://bringblingtoeverything.com/
Mia

Tycker jag låter som ett alldeles vettigt beslut ♥♥♥



Skönt att ni har varandra när allt inte är på topp, tänker på det du skriver att du inte mår så bra :-( Skickar lite kramar som jag hoppas landar ordentligt runtom dig ♥



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2012-02-28 @ 14:15:10
Länk: http://fredthevov.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: