Skoltankar

Datum: 2012-02-13 Klockan: 13:34:41 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag fortsätter vila. Men även tar tag i massa saker kring barnen och skolan.
Så jag är lite off.
Just känns det lite svalt på intresset och jag har väl mest skrivit massa djupa saker. Var glada om ni har barn som hänger med i skolan. Som har lätt för sig. Jag önskar verkligen mina slapp kämpa så. Det är även en enorm kamp för mig. Det krävs mycket. Man vill ju att de ska fixa de och jag skiter i allt om skolans skyldigheter. Barnen är även mitt ansvar. Så man måste hjälpas åt.
Men som sagt. Ny vecka. Nya mål. Lite i taget.
Alla kanaler är på och jag grejjar vidare. Hoppas kunna få lite inspiration och göra lite scrapping. Fått nya papper idag och köpte i förra veckan. Så jag kanske ska ta och göra några sidor i min bok.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Tess

Hade bloggboken här nyligen och såg hur fint du hade scrappat i den! :-) Vad härligt när du skriver att barnen även är ditt ansvar och inte bara skolans. Har sett exempel på föräldrar som helt struntar i grejer för att det är förskolans eller grundskolans uppgift att lösa. Så oansvarigt!



Svar: Ja, jag förstår inte varför folk skaffar barn om de vill ha dem på förskolan så länge. Nu pratar jag inte om de som måste jobba och ensamstående o.s.v. utan om de som pratar som att det är SKÖNT att deras barn är på förskola.

2012-02-13 @ 13:55:32
Länk: http://highlandertess.blogg.se/
Lavali - Bröllops bilder!

Svar:

Tack så mycket :)



Ja biland är karlar bra att ha ändå haha.

känner igen de du skriver, de är mycket man ska tänka på som andra tar för givet närma har en krånglande mage

2012-02-13 @ 15:28:55
Länk: http://lavali.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: