Examen

Datum: 2012-01-20 Klockan: 20:25:29 Kategori: Allmänt

Då har tre år gått. För tre år sedan var jag inte så positiv till att Daniel skulle studera. Tre år kändes långa och jag visste att det skulle dra med sig ekonomin nedåt tex. Daniel valde inte heller ett yrke där han kommer bli rik.

 

Men så får man tänka till. Vafan man ska ju trivas med de man ska göra i livet. Allt handlar inte om pengar. Jag jobbar själv i vården och är förbannat STOLT över mitt jobb, mitt yrke. Jag ville aldrig läsa vidare till syrra, så jag har fortsatt jobba med gamla på ett boende som undersköterska.

Nu har då tre år gått. SÅÅ fort. Första året var tuffast. Även om de inte var jag som läste så var de tufft ändå. Han har jobbat hårt och jag är otroligt stolt och mallig över hur bra det gått. Ja jag skryter men hur många går igenom universitetsstudierna utan EN enda omtenta? Daniel har klarat alla tentor. Jag skiter i om de är att skryta men fan jag är mäkta imponerad för de har fan inte varit någon barnlek.

Idag är de alltså examen. Legitimerad Sjuksköterska!

 

 

 


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Frida

Det är klart du ska vara stolt och skryta! Det är jäkla bra jobbat! :)

Johan

Så kul! Såg det tidigare på FB, men ändå, så kul! :)



SV: Jag är ärligt talat glad att du återvände hit, tycker den här sidan är mycket lättare att navigera på än den där andra sidan... :)



Hur mår du nu? Är det något bättre?

2012-01-30 @ 19:17:56
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: