Första dagen

Datum: 2012-01-31 Klockan: 16:15:57 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Idag var de första dagen på jobbet.
Jag säger inget mer.....
Skitkul å komma igång. Skitkul att träffa arbetskamrater. SÅ positivt.
Men de är en hel del nytt.... å de har hänt en del. Å de fanns inte mycket tid att ja kolla upp å gå igenom. Så man kastas ju in i verkligheten igen. Å så mycket som jag gjort idag har inte jag gjort på ett par månader. Så ja säger som så att jag är TRÖTT....
Hur har er dag varit?

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Oki spännande!

Snabba puckar det gillar vi;)Kul att komma igång med jobbandet igen!Känns som det går framåt..!



2012-02-01 @ 08:32:18
Länk: http://hummingbird.blogg.se/
Mallamousan

Lösenordet är kvar! Inställningarna är inte ändrade, det är nog bara så att du har kryssat i så att du inte behöver skriva i lösenordet varje gång. :)



Ha en bra dag!

2012-02-01 @ 10:11:40
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: