Uppmaning

Datum: 2012-01-21 Klockan: 19:00:56 Kategori: Allmänt

Alltså....nu e jag tillbaka. Här på blogg.se. Å jag ser ju att det är människor inne här. Men kan ni inte kommentera lite...
De e SKITTRIST.... de händer ju NADA. Jag hade mycket mera kommentarer innan men så bara poff nästan aldrig något.
Är det man skriver så ointressant så man helt enkelt inte har något att skriva om detta???
Nåja... jag vet inte. Provade ju att byta bloggportal. Å jag tror att jag kanske syndes mer men tyvärr tror inte jag var så intressant för de som fanns där. Tyvärr... man är inte så coool. Man vill inte visa sig vare sig naken eller leka dum. Man vill nå ut och kanske förmedla något.
Haft en dålig dag. Så jag är lite off.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Linda

Det är lite hattigt när du hoppar fram och tillbaks. Jag tycker inte du ska hänga upp dig på att folk inte kommenterar så mycket. Hos mig är det sällan någon som kommenterar, men jag skriver mest för min egen skull. Sen är det ju alltid roligt att få kommentarer:)

2012-01-21 @ 22:42:03
Länk: http://tjock-till-smal.bloggplatsen.se/
Sandra- Med Bebis I Magen

Visst e de tråkigt! Jag har ca 250 besökare om dagen o ja får kanppt 10 kommentarer om dan :(



Härligt att ha dej tillbaka :D

2012-01-22 @ 10:46:32
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: