Att leva mitt liv

Datum: 2012-07-12 Klockan: 08:40:49 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Att leva mitt liv kan ingen annan än jag.
 
Att förstå just mitt liv och mina val kan ingen annan sätta sig in i.
 
Att inse hur jag lever mitt liv och varför kan man försöka förstå eller så väljer man att tro att man vet. Att just mitt liv kan te sig just som ditt liv gör. Att jag fungerar som du och att när mitt liv inte fungerar så är det så som ditt liv kan te sig. 
 
För min del är det inte så. Jag kan försöka förstå men jag kan inte veta hur det är just för dig. Så försök förstå att mina val väljer jag utifrån min förmåga. Min förmåga till liv.
 
Idag ska jag till arbetsterapeuten och se om hon har några tips och ideer kring mig och om hon kan hjälpa mig att fungera ännu bättre.
 
 
 
 
 

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: