Massa scrapping

Datum: 2012-07-06 Klockan: 10:06:07 Kategori: Allmänt

Har så mycket ideer och insperation så jag har varit hur produktiv som helst vad gäller scrappandet. Visar här några LO som jag gjort. Både i min minnesbok samt stora 30x30.
 
 
     
   
 
 
 
Det är hur skoj so helst att skapa. Önskar jag hade mera beställningar. För ni vet väl om att ni kan beställa det mesta i scrapping av mig. Kort eller layouter. Bara höra av sig. Se i kategorin Scrappbooking så ser ni ju en hel del saker jag gjort. Jag har skickat per post innan och det har fungerat bra. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Tess

Härligt! Jag har blivit mycket mer pysselsugen sedan jag började arbetspröva på Tilde Tryck i Arvika. De trycker kort, inbjudningskort, häften, böcker.... lite allt möjligt. Pysslet i mig har vaknat rejält :-)

2012-07-06 @ 19:12:43
Länk: http://highlandertess.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: