Nörd???

Datum: 2012-07-11 Klockan: 08:37:47 Kategori: Allmänt

Ja jag har nog blitt de.
 
Ja har nog blitt nörd på hund, och scrappbooking så klart. 
 
Nörd på hund. Jag? mmmmm.......
 
Sitter och kollar utställningar längre fram. Augusti och givet har vi missat anmäla till en som vi tänkt oss... IGÅR skulle vi ha anmält. TYPISKT.
 
Nåja.... satsar på nytt...
 
Laban är trött efter gårdagen säger han men bara August vaknar ska vi åka ner till morfar och då ska han få springa runt ett tag där ute i skogen. MYS.
 
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sandra- Mamma till Vilgot

Jag har inte kunnat läsa Mina kommentarer förrän nu.. Så därför sent svar.. Sorry!

Tack snälla du! Visst e han fantastisk ;) jag har nyligen lagt upp
Min förlossningsberättelse :)

Kram

2012-07-11 @ 09:40:19
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: