Att pausa och välja väg

Datum: 2012-06-01 Klockan: 23:32:33 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag tänker mycket på vilken väg jag ska ta. Vilka val jag bör välja.

Målet är ett gott mående.

Ibland läser jag något eller så kommer saker till mig som egentligen är ganska självklara men som jag inte fått till.

Efter jobbet blev de pussel och pysselköp. Sedan tog jag mina älskade ungar och go tösa vår samt min man och åkte ut och åt. Sedan njöt vi av lite gamla låtar och pusslade.

Nu blir de lite läsande samt njuta av lugnet.

Nu är hundra procent fokus på att hitta lugnet. Ingen ska få mig att känna mig mindre värd.

Jag har fan inte gjort mig förtjänt av att ta din skit. Jag tar hand om min så ska du få ta din.

Nu ni.

 


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: