Att uppskattas

Datum: 2012-06-29 Klockan: 11:38:00 Kategori: Allmänt

Jag söker ständigt bekräftelse. Ibland undrar jag varför. Något måste ligga bakom. 
 
Jag har alltid blivit sedd så jag tror egentligen inte det beror på någon form av brist på detta under livet som gått. Jag är väl en sådan människa rätt och slätt.
 
När jag nu hade varit borta i fyra dagar såg min man mig. Han visade verkligen att jag är viktig för honom. Vi hade en otroligt fin eftermiddag och kväll igår. Det laddar mina batterier och det gör att jag mår bra.
 
Min Daniel är min stora kärlek.
 
 
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sandra- med pojke i magen

SV
tck vad gullig du är :D

2012-06-29 @ 11:42:57
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: