Ont i kropp

Datum: 2012-06-03 Klockan: 13:13:20 Kategori: August/barnen/Autism

Självklart måste jag bli förkyld. Ont i hela kroppen feber och halsont.

Trots de ska jag visst se på fotboll idag. Förstår att somliga sätter i halsen.

Jag gillar inte fotboll. Men en sak är säker. Jag kan stå över sådant när någon jag tycker om vill ha med mig. Jag kommer aldrig bli en vuxen som enbart utgår från mig när det gäller aktiviteter.

Hur många vuxna vägrar att peppa sina barn i sådant de brinner för? Som nekar dom att växa och prova saker?

Ja jag är glad att slippa fotbollshysterin. Jag är inte ledsen att mina inte valde fotboll. Men jag har inte sagt nej till volleyboll som jag avskydde eller nekat dom att spela bandy där jag fryst häcken av mig. Jag har inte sagt nej till trummor eller gitarrsolon. Jag fick även lära om och stå i stallet.

Mina barn lever inte för mina önskemål de lever för sina egna drömmar.

Mina barn har även väckt nyfikenhet och intresse för nya saker. De är jag tacksam för.

Så idag ska ja se när goaste tösas lag spelar boll.

Troligast i regn. Yes på med nya regnkängorna.

Å Laban socialtränas.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: