Tomhet

Datum: 2012-06-18 Klockan: 10:12:58 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Även om jag mår bättre och så är det ett hål som växer. Tomhet. Sådär jobbigt svart och tungt. Ett hål som inte fylls.
Jag behöver bekräftelse. Jag söker den hela tiden på olika sätt. En känsla av tomhet som fylls tillfälligt med saker eller annat som inte alls är att föredra.
Jag måste lära mig att leva med hålet som finns eller stoppa igen detta hål med något som inte ger mig ångest.
Livet är ett pussel som jag flitigt lägger men ofta så ofta bygger fel eller river upp.
Jag bygger nya klossar att stå på. Jag får ur mig mitt innersta. Jag rasar av mig.
Jag hejdar impulser dagligen. Jag vet att jag gärna drar igång. Jag undviker energitjuvar och fyller energi återigen. Men sedan så är det ändå svårt. Jag vet inte varför. Det är bara så. Detta är ju jag.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sandra- med pojke i magen

oj du tror på en jätte bebis :D

Enligt tillväxtultraljudet ja var på så tror hon att den kommer väga ca 3200g och vara 50 cm lång om han kommer när han ska :D

Ville är också fint :D Jag gillar namn på V..

2012-06-18 @ 10:20:40
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: