Valpträff

Datum: 2012-06-30 Klockan: 08:25:38 Kategori: Allmänt

Idag är det dax för valpträff.
 
Min Laban och resternade i M-kullen har nu blitt sex månader och sju av valparna kommer att ses idag. 
 
Ska bli spännande. Se hur olika dom är. Eller rent av lika? 
 
Några valpar bor ju nära här. Tre i min stad faktiskt. Just nu ligger han å vilar den lille grisen och matte borde ta och klä sig. Solen kikar fram så jag hoppas dagen bjuder på bra väder. Själv är jag ju risig som sjutton med förkylning... huga....
 
 
 
Tiden har gått fort det ser man på bilder på Laban. Han va pytte ju när vi fick hem honom. Vi tog hem honom på prov. För mig var det på riktigt direkt och kärlek. Men de andra skulle ju också vilja. Det var bara jag som tittade och jag kan säga att jag tror det var kärlek vid första ågonkastet för oss alla. Vem kan motstå denna gris??
 
Det bästa man har sätter man på bordet säger man ju.... här är han med på mitt pysselbord som är städat.
 
 
Min prins i smörblommornas rike....
 
 
 
 
 

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: