Viljan

Datum: 2012-06-13 Klockan: 11:52:36 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Finns viljan kan man nå dithän man vill.

Jag har en tro att vill man kan man. Vägen kan dock vara både svår lång och både jobbig kanske rent av jäklig och tråkig. Men längs vägen njuter vi är lyckliga glada och nöjda.

Om vi vill.

Hur vi väljer att se på vägen vi går är upp till oss.

Jag har bestämt mig för att se framåt. Släppa saker som varit. Vara nöjd med det jag faktiskt kan vill och orkar. Jag kommer vara tydligare. Säga hur jag vill ha det för att på något vis kunna fungera.

Jag har gjort framsteg. Jag har fått nya kunskaper och nya verktyg. Jag är starkare och jag har börjat se någon form av väg. Jag har ju valt livet, att leva.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: