Att leva

Datum: 2012-05-23 Klockan: 15:01:23 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Hur ska jag hitta vägen till ett liv där jag kan leva? Hur hittar jag en balans där jag är i harmoni med de delar som finns i mitt liv. Hur hittar jag mig? Var finns jag? Framförallt vem är JAG? Hur upplevs jag och hur upplever jag att just jag är?

 

Hur ska jag få till alla de där sakerna som jag så väl vet att jag behöver och orka kämpa? Hur ska jag acceptera mig, att detta ändå är just jag? Hur lär jag mig att jag duger? Hur ska jag kunna förstå att allt alla andra kan och orkar klarar inte jag.

 

Är ansvaret helt och håller mitt eget eller är de andra saker som ställer till det och är kraven enbart mina? När började mina problem? När blev det egentligen svårt att vara just JAG?

 

Hur ska jag kunna acceptera mitt JAG så att just jag kan fungera?


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sofie Persson

Kan inte komma på något bra att svara på ditt känslosamma inlägg, men jag skicka massor av kramar till dig <3

2012-05-23 @ 20:29:07
Länk: http://kajakpaddlaren.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: