Att skapa

Datum: 2012-05-12 Klockan: 14:35:00 Kategori: scrapbooking

Att skapa har ju varit något jag gjort i olika former jämt....
Det ahr dock inte blivit så mycket sista tiden. Tyvärr.
Nu har jag massa nya fina härliga papper hemma och faktiskt fått något kort gjort. Idag har jag gjort ett kort som tack. Även med en fick för att stoppa någora foton i.
Glöm nu inte att jag tar beställningar på alla former av kort. Jag skickar per post och har flera som gjort detta och det funkar bra. Jag gör helt efter era önskemål.
Detta är ju min lille gris... Laban. Detta kost ska hans uppfödare få idag med lite foton i.
Sedan kommer hon få detta foto jag tagit med min mobil och sedan grejjat till i en gratisapp.
Man kan göra helt underbara bilder i denna app. Appen tror jag var gratis och heter My sketch. Bilden som kommer är även den gjord i denna App.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sofie Persson

Vilken kul app, det blev ju jätte fint!

2012-05-17 @ 22:10:29
Länk: http://kajakpaddlaren.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: