Dop

Datum: 2012-05-21 Klockan: 23:02:37 Kategori: Allmänt

Dop en tisdag?

Vem fan kan gå på dop en tisdag???

Ja visst ja. De är ju inte nå vanligt folk med vanliga arbeten som ska på dop. Nä visst då e de nog helt normalt ju.

Självfallet inte. För inte kan väl vanligt folk få va med? För även om barnets pappa borde ha en hel släkt med vanligt folk så är de nog inte fina nog. Farmor å farmor kanske släpps in får vi hoppas.

Nä nu försvann visst min lilla kärlek för de kungliga. Den dog väl en aning när ja såg att liksom Daniel inte va välkommen på saker under så många år att det är lika med Viktorias syskons partners.

Det är lite fjantigt med alla dessa regler. Löjligt med tanke på hur skamfilat kungens eget leverne är eller varit. Jag bryr mig inte hur han gör men då måste man inte va så präktig själv sen eller rättare sagt låtsas vara.

Man frös till å med ut delar av kungens farbröder och var riktigt hårda men sen accepterades Lilian och Bertil. Så sånt där tycker ja är underligt.

Nå ja. Imorgon döps då Estelle. Å enligt tidningarna är ju inte ens namnet rätt å riktigt enligt någon hur nu de va med de.

Ja de e tur en är helt vanlig. Med vanliga vardagsproblem. Jag har fått bjuda vem ja vill å även välja mina barns namn. Å ja de har ändå ett å annat kungliga namn.

Oskar Gustaf Nils Philip. August?




Kommentera här 3 st

Kommentarer
martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 @ 23:32:58
Länk: http://likegossip.blogg.se/
mariellejohnsson

Ja du har ju riktigt kungliga söner du ;-)

Jag missade att titta.... Varför? Jo jag jobbade! Och alla dessa stackars människor som jag hade handledning med - DOM MISSADE JU DET OCKSÅ!

Fast jag tror vi hade det trevligare ändå måste jag säga. Sånt där uppsjåsat. Och visst är det konstigt att en del är okej och andra inte. Helt sanslöst löjligt!

Kram på dej!

2012-05-22 @ 19:54:04
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Sofie Persson

Visst är det skönt att ha mer vardagliga problem att hantera även om de känns stora ibland?!

2012-05-23 @ 13:54:01
Länk: http://kajakpaddlaren.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: