Förmiddag

Datum: 2012-05-04 Klockan: 11:47:38 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag har tagit till massa knep för att jag ska strukturera.
Sedan har jag idag ett par gånger gått över gränsen. Jag skriver dock upp. Men jag har även när jag kännt ooooops nu är det på väg sagt STOPP.
Morgonens första timmar spenderade Laban och jag ute på Marieberg. Jag har sagt detta innan. Jag älskar denna miljö. Nog för att den bär många människoöden men även en historia som står mig nära. Den fångar mig. Fullkomligt.
Miljön hade de helt rätt tankar kring även om behandlingarna inte var de allra bästa alltid. Detta är en sak jag skulle kunna skriva mycket om men väljer att inte göra detta nu.
Jag älskar området. Jag måste se till att ta mig dit mer ofta. Jag har alla möjligheter och eftersom den skänker mig så enormt mycket så är det ju dumt att avstå.
Laban trivdes också här. Det var mycket nytt bara. En sjö? Jaha ja??? mmmm.... sandstrand va ju faktiskt riktigt skoj får man lov att säga.... oooops å i vattnet kan man lätt hamna med....

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: