Något slog mig

Datum: 2012-05-20 Klockan: 08:24:00 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Så bara slog det ner. Rakt ner.
När min egen energi liksom bara försvann. Ahaa....
Jag har förstört ditt liv.
Nu inser jag hur det kan ha gått till. Fast ändå nej självklart inte. Men jag fick ett nedslag av insikt. Att ja men jisses. Det kan ju vara så.
Jag bara kände att energin som sögs ur mig inte var okej. Det är därför jag väljer bort. Värjer mig. Jag orkar ju inte. Jag klarar inte av det. Så jag insåg.
Det bara sög ur all positiv energi som jag lyckats lagra in. Allt på en gång så bara slurp. Så inget mer blev av. Som vanligt.
Ibland är det inte så lätt att värja sig eller välja bort. Ibland måste man. Men ibland kan man välja. I det här fallet kan jag det till större delen. Så nu har jag äntligen insett något.
Dragit en slutsats.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: