Passioner

Datum: 2012-05-19 Klockan: 11:11:10 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag har några passioner.
Jag är ju TOKIG i papper.... till scrappandet. Jag sparade brevpapper när jag var yngre... idag är jag ledsen att jag en dag beslutade mig för att börja skriva på dom och skicka dom som brev. Många saker jag gjort mig av med som jag faktiskt är lite besviken att jag gjort. Jag har alltid skrivit. Även detta en passion.
Men klart att dessa ark gav mig lite iiiiiii-känsla igår.
Underbara färger... Daniel åkte förbi Ljuva Änglar och hämtade... Även en stämpel fick bli med hem.... Ska pyssla med detta sedan.
Jag har en nästan manisk förtjusning i vissa godisar och pelargoner och orkideer.
Jag kan säga att jag är SKOGSTOKIG i träskor.... förra året köpte jag TRE par..... ett par per sommar brukar de annars bli. Nu har jag sett ett par jag MÅSTE ha.... helst idag...
Jag har nog fler passioner. Men idag ska jag försöka tillfredställa en.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: