Linneas Atelje

Datum: 2012-11-18 Klockan: 21:38:00 Kategori: Allmänt

SÅ skoj,,, jag har nu fått ett DT uppdrag för Linneas Atelje. 
 
Det kommer vara jag som presenterar ett alster varje fredag from nästa vecka och jag har nu fått ner helt underbara vintage papper som jag ska skapa julkort utifrån.
 
Är ni intresserade finns dessa papper sedan att köpa hos Linnea och man köper dom för att sedan ladda ner och skriva ut. JAg har idag skrivit ut delar av serien och man gör detta på sin färgskrivare på ett papper i 200 gram eller på vita cardstock. Det blev KANON bra kvalitee och jag är så sugen att sätta tänderna i dessa papper.
 
Det får bli imorgon och jag presenterar mitt alster även här i bloggen på fredagarna och så länkar jag till Linneas.
 
Vill du redan nu kika in till henne och hennes blogg och otroligt fina papper så hittar ni henne här:
 
LINNEAS ATELJE
 
Detta ska bli så skoj. Något jag verkligen har väntat på och det är skoj att hon tyckte om mina alster och kände att jag kunde få detta uppdrag.
 
 
 
 

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Fnulan

Vad kul!!! Grattis eller vad man säger =)

2012-11-18 @ 22:25:46
Länk: http://www.bloggfamiljen.se/fnulan
O´Kelly

Hejsan!
Jag vill bara titta in & säga hej & välkommen till Linneas Atelje.
Tänk att jag har fått en DT kompis. =D
Det kommer att bli skoj.

Må så gott!

2012-11-19 @ 16:38:05
Länk: http://classicmilton.blogspot.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: