Scrap it up!

Datum: 2012-11-11 Klockan: 12:00:47 Kategori: Allmänt

Jag funderar på att bli konsulent för Scrap it up.....
 
Så nu undrar jag om ni är intresserade att kika i produktkatalogen och kanske beställa lite saker?
 
Klicka in på länken och titta i katalogen. Är du intresserad av produkter kan du skriva till mig i en kommentar. Ser jag att intresse finns kommer jag köra detta direkt. 
 
Katalog
 
Det vore så skoj att få göra detta och OM intresse finns kan man ha en visning hemma där jag kommer och visar er produkter eller har en liten kurs med olika teman....
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Fnulan

Om man hade haft tid min vän....

2012-11-11 @ 23:06:57
Länk: http://www.bloggfamiljen.se/fnulan
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: