Scrap it up!

Datum: 2012-11-11 Klockan: 10:04:00 Kategori: Allmänt

Igår var jag på mara med Scrap it Up. Nu tänkte jag bara lägga in det jag gjorde under dagen.....
 
...... nu finns även tankar på att gå in och bli konsulent och sälja produkterna.... sugen. 
 
Finns intresse att köpa av mig, det är DET jag tänker kring nu.
 
Det var otroligt härliga människor och det är så skoj att se andra skapa och man får ideer och blir inspererad och jag tror jag fann någora nya vänner. SÅ kul.
 
    Vi fick ju en låda med diverse pryslar samt papper och en utmaning blev att altra en papperspåse vilket blev detta verk.... stämpeln och polkakäppen skulle finnas med på påsen.
 
     Jag gjorde även klart ett grattiskort..... 
 
Sedan startade jag med att göra ett DOP kort som jag fått på beställning. Jag köpte lite papper och saker på plats för att göra detta. Tycker de här bilderna är så fina som påminner mig om min barndoms bokmärken. Sedan en charm i form av en gunghäst. SÅ fina.
    
     
     
 
Sedan fjorde jag några julkort självklart.... jag har inte gjort så många med mycket färger i år ännu utan håller mig till ganka mycket i beige och bruna toner.....
    

          
  
 
Sedan blir det ett betsällningskort i blått..... ett grattiskort.
 
       
   Mera julkort, denna gång med mera rött och tomtar på.
 
Sedan skulle vi altra en box.... jag gjorde min väldigt enkel..... asken var i guld så jag tog INka Gold på de partier som syntes då jag inte gillade den guldiga färgen på lådan. Jag har använt ett papper med änglar och lite texter som var så fina på pappret. Något att ge bort kanske? 
 
     Sedan gjorde jag två sidor i min memory bok som jag sakta men säkert fyller med minnen i form av texter och bilder.   
 
En givande dag med många samtal och möten....... 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Maria

Det lät både roligt och givande, så fina saker du gör. Man blir sugen själv, men allt mitt pysslande ligger på lut just nu, hinner inte!
Ha det gott!

Svar: Tiden kommer.... vissa perioder hinner man inte. Du får kanske ha en visning med mig senare.... kanske ska bli konsulent.

TACK....
tess701

mariellejohnsson

Du är helt fantastisk! Jag vet inte vad jag har hamnat i för läge egentligen, kommer inte igång alls. Gjorde en liten minigrej och tänkte att NU, men nä inte blev det mer än så heller....
Jaja, inspirationen kommer väl med tiden :-)
Kram!

2012-11-12 @ 20:02:42
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: