Ännu en dag

Datum: 2012-09-10 Klockan: 21:45:49 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Så kom kvällen och tröttheten med den. Jag tycker det är skönt att krypa ner. Öppna boken och dras in i en mordutredning.

Jag älskar alla karaktärer jag möter och jag summerar även dagen.

Idag har varit en låg dag men jag accepterar ändå mitt läge och efter lite pepp känner jag mig ändå okej och nöjd. Jag är inte hundra men jag är långt ifrån nere under noll.

Imorgon är en ny dag och nya utmaningar. Jag är tacksam för allt det där jag klarar. Det är så viktigt.


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa

Sv: Ja jag tror att det är viktigt att man tar sig tid att reflektera över det i varje fall. Vilka ord man använder. Kram förresten, kul att "se" dig igen :-)

2012-09-10 @ 22:24:49
Länk: http://madelein.se/
Fnulan

Ja du min vän, tröttheten, den är hemsk. TÄnk om man haft den energin våra barn har.. Jag hoppas att du fick sova för det behöver du!
Kram

2012-09-11 @ 08:49:20
Länk: http://www.bloggfamiljen.se/fnulan
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: