De där om sex....

Datum: 2012-09-22 Klockan: 23:12:25 Kategori: Allmänt

När jag nätdejtade så stötte jag ju på en HEL del killar.... ja de va liksom syftet kan man säga. Jag träffade många som var hur trevliga och bra som helst och sedan de som hade ett lite konstigt sätt att börja umgås på....
 
Man kan säga att det första man presenterade var snoppens längd och vidare frågade mig om BH storlek eller rent av bjöd med mig på någon liten Ålandsresa eller en tur till stugan eller båten och då utan att ens sett en bild på mig eller ens vetat något om mig överhuvudtaget.
 
Det blev en del skratt där framför skärmen åt alla dessa karlar....
 
När jag var aktiv på Familjeliv hängde jag på många forum.... bland andra forum för sex och samlevnad. Inte så mycket för min egen skull utan mest för alla skratt som blev av det som togs upp och där lärde jag känna en kille som satt och skrattade och förundrades lika mycket som jag. Där pratades det OFTA om killarnas storlek.... ja och nu var de tjejerna som stod för snacket. Den stora massan hade ju en kille med snopp över medellängd, ja 20cm och lääängre. Självklart blev min fundering om de mätt riktigt ordentligt eller om de hade fel på ögonmåttet eller rent av att det är något fel på statistiken som säger att medelsnorren har måttet 15 cm nått?
 
Nu har jag råkat ut för ett nytt fenomen.... "spela med killar på min iphone"..... ja jag spelar ju alltså en del på min iphone. Wordfeud, inte så mycket nu, Ruzzle... mindre nu och framför allt Fråge Feud. På alla spel kan man chatta. Det är sällan eller ALDRIG en tjej som ens säger hej.... men killarna kan säga hej och jag har "lärt" känna ett flertal via spelen. Inte lärt känna att vi ses men pratar lite medan vi spelar. Det har inte varit några konstiga killar jag chattat med. Vardagsprat.... hej hur är de? Gjort idag, gör du? Ålder, sysselsättning osv.
 
Igår kom så killen med stort K. 
 
-Hej hej....
 
Allt började som det brukar. Hur har du de? Gjort idag? Jobbar du med? Han var personlig tränare.... bilden visade en mage med sexpack...... skrev här har du en latmask.... han menade att alla gör det de mår gott av. Verkade ju trevlig den här killen.....
 
-Vad gör dig glad?
 
Fortfarande okej frågor..... vad gjorde honom glad? En sak var LUST.... Lust undrade jag? 
 
Jag tänkte lust att äta sova spela springa..... Nä men självklart LUST till SEX.... så var isen bruten och jag skrev att joo de är ju bra att ha....
 
Vad tänder då jag på? Jag försöker självklart vara liiite neutral och ler lite och skriver att det skiftar..... Daniel tycker jag ska skriva ÖLMAGE eftersom han har allt annat än spelarens tvättbräda..... jag skriver inte så mycket utan han fortsätter eftersom han är så nyfiken som han skriver....
 
-Vad är det mest ovanliga du gjort inom sex?
 
-Alltså kinky eller annorlunda?
 
Ja svarar trevligt eftersom jag ändå vill spela klart och nu är rätt road av denna typ att jag nog är rätt vanlig och sådär....Jag har ingen lust att gå in på mitt sexliv.... prata sex kan jag förvisso men inte dela med mig om sexlivet på de vis som denna kille vill.... verkar det som.
 
JO visst killen skriver självklart sin bästa sexupplevelse.... å den ville ju jag självklart veta... INTE....
 
Va e de för fel med en del? Frågade faktiskt en annan kille jag spelar med som INTE tagit upp ämnet SEX..... utan de blev ju JAG som öppnade den dörren..... Han sa att jasså blev jag uppraggad.... Nä de vill jag nog inte påstå.... va handlade de om tro? Ville han ha lite erotiska texter från någon han spelade med? Ja troligen för när lilla trista vanliga jag inte ville ge honom något saftigt att läsa så ville han inte spela mera.... eller va de för att jag sopade mattan med han å vann? Nä jag vet ju inte men klart man funderar..... har en del så lite hjärna så de tycker de är okej att skriva vad som helst? Klart de är ju anonyma.... men ändå.... har de så trista egna liv så de ska krydda den lite?
 
Jag är ju mest road och förundras över detta.... Men självklart blev de massa sexsnack i chatten idag.... inte på det plan som killen med sexpacket drog igång utan mer vad som gör att en del killar känner sig manade att berätta om snoppen? Å min syn på storleken självklart.... skrattar.
 
De värsta är att jag en gång var med om en kille som faktiskt berättade om storleken som jag sedan träffade.... jag lovar att han hade fel på tumstock och ögonmått..... Man kan inte annat än att säga att de va FALSK marknadsföring.... skrattar,,, men de som pratat med mig om detta med storleken vet ju att STORLEKEN inte har någon betydelse..... Vet man inte vad man ska använda den till och HUR så spelar de inte någon roll om den är stor eller liten..... 
 
Jag vet att många tjejer säger att den måste vara stor... så kanske det är för dom eller så har de inte hittat en man som kan sin sak.... men det är en annan historia och jag står för att storleken inte betyder så mycket.....ni duger som ni är grabbar.
 
 
 

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: