Latmasken

Datum: 2012-09-09 Klockan: 10:11:00 Kategori: Allmänt

Det finns faktiskt en mask inom mig som är en fet präktig latmask. Han är otrolig för han får mig att inte vilja göra något som handlar om att göra mig av med några extra kilon. Sugen är han hela tiden också så han ska ju jämt ha något sött.... HUGA....
 
Jag kommer inte över detta sötsug och så hade jag varit duktig en vecka... EN vecka och så tänkte lilla jag att jo man kan unna sig några bitar... några blev bara fler och fler... jag kan inte unna mig det är tydligt. Jag får nog vara strikt utan sött några veckor och sedan hoppas de värsta lägger sig för detta bakslag är inte skog alls... skäms över min dåliga karaktär.
 
Jag tänker i tanken att jag ska röra mig och träna men latmasken och de tusen ursäkter han levererar till mig hela tiden... de är så motigt. Men i tanken har jag joggat... men bara jag tänker på att jag verkligen SKA ut och jogga så är de den vanliga skogsvägen jag ser och blir så jävla less bara av att tänka på de.... samma jävla väg... samma jävla värk i benen.... orkar inte vill inte....
 
Funderar på om jag inte ska gå med på gymmet igen.... för då måste jag... å när jag väl var med så tränade jag... ett halvår ett år sedan la jag ju av... men de värsta är att de kostar så mycket att gå med... sån anslutningsavgift.... så ja tycker inte jag har råd... men jag borde. Gymmet är litet och det räcker för mig men jag tycker de är för mycket pengar.... men där sprang jag på löpbandet... va riktigt duktig... vibbade.... nu har jag ju inte tillgång till sådant alls.... 
 
Behöver komma igång... vill men tar mig inte före. Va fan va alla andra är duktiga.....
 

Kommentera här 2 st

Kommentarer
mariellejohnsson

Näähä du! Alla andra är inte duktiga! Alla fall inte jag :-)
Känner så himla väl igen dina tankar kring vikten. Jag vill så gärna ner i vikt också. Tror jag har gått ner två tre kilo sen i våras men det är för lite...
Kramar!

2012-09-09 @ 12:50:34
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Johan

Man ska unna sig godsaker ibland, någon gång då och då, bara någon bit sådär. Har man ett sug efter det gäller det dock att få bort det och då är det nog smart att hålla upp helt med det i några veckor, för att verkligen få bort det. Det tror jag.

Att gymma är oftast svindyrt och det är verkligen ett plus i kanten för oss i laget, som får träna hur mycket vi vill, helt gratis. Det är inte helt fel och en grym förmån. För, som du säger, det är väldigt dyrt annars...

2012-09-10 @ 18:32:28
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: