Lördag

Datum: 2012-09-22 Klockan: 10:03:55 Kategori: Allmänt

Idag är en ny dag.
 
Hade en bra dag igår. 
 
Fyld av go energi efter en bra dag på jobbet. Det är så roligt med elev så jag sprudlar av lycka. 
 
Sedan hem och gjorde fisk i ugn och hade Elin hemma eftersom hon älskar fisk. Pannacotta med björnbär fick det bli till efterrätt också.
 
August slog på Piraterna i Caribien sedan så vi mös i soffan resten av kvällen.
 
En bra dag. Sedan fick jag telefin från bästa A.... alltid lika välkommet.
 
Idag har vi lördag och nu ska vi göra lite småsaker annars blir det hemmapyssel.
 
Vad har ni för planer idag och vad gör er lyckliga??
 


Kommentera här 1 st

Kommentarer
mariellejohnsson

Hej goa du! Jag är här och läser i kapp lite. Förstår att något har hänt som gör att du mår fruktansvärt dåligt, men jag vet ju inte vad som har hänt, och kanske det inte är så viktigt utan just hur du mår. Massa massa kramar! Det verkar som att det kan bli en bra helg för dig alla fall.
Tänkte höra om KBTn med dig. Du verkar så nöjd med din och jag gillar ju min terapeut men har i ca ett års tid ändå kännt mig frågande till mina "sessions". Hur funkar det för dig när du kommer dit? Är det du som leder arbetet framåt och bestämmer vad ni ska prata om eller gör din terapeut det? När jag kommer till min så säger hon "Vad ska vi prata om idag då?" Jag tycker att det blir jättejobbigt. Jag skulle önska att hon var mera ledare liksom och knöt ihop gångerna med varandra. Du har ju också träffat henne. Du får gärna skicka ett mail om du vill istället.
kKRAMAR!

2012-09-22 @ 10:35:34
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: