Varför?

Datum: 2012-09-03 Klockan: 08:00:03 Kategori: Allmänt

Kroppen är stel. Jag är förkyld så ut och röra på mig i syfte att tappa vikt känns inte okej. Latmasken är glad. Självklart.
 
Dagen är fin. Höstfint. Lite kylig luft men jag tycker om hösten. Jag njuter trots allt.
 
Jag försöker se tiden ann men känner en hopplös tomhet. Ensamhet. 
 
Försöker ta in det jag måste och sålla bort det som känns överflödigt och oviktigt. Försöker njuta av det som är.
 
Tar en stund i taget. Men jag är trött och sötsuget är hemskt. Jag måste bli av med mitt sockerberoende och det får vara fokus på sötintaget och inte på rörelse just nu.
 
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Angelica

Jag är ju en godisråtta med!
Och jag försöker göra mig av med sockersuget MEN jag har beställt choklad från viktväktarnas shop som jag tar en varje kväll för att tillfredställa mitt behov lite grann =)
Endast mellan 80-90 kcal för en sådan och jag är ganska nöjd =)
Och jag känner att jag klarar av att banta =)
Kram

Svar: Jag har också choklad som är sån hälsochoklad med massa bra i tex blåbär osv. Jag ska försöka hålla mig till de. Man får ta tre såna om dagen och ja det är en ruta kan man säga. Sedan försöker jag med frukt och annat, lite nötter osv. Det ska gå. Vi har en grupp på fb där vi stöttar varann och där vi har lite utmaning i att fler ska gå ner. Vi är några nu men kanske vill du vara med? Alla har satt ett mål fram till Januari.
tess701

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: