Att prata

Datum: 2013-12-04 Klockan: 08:08:29 Kategori: Allmänt

Jag pratar i sömnen och har gjort så länge jag kan minnas. Att jag vaknar av att jag pratar är heller inget nytt, det har jag ju gjort innan med. Numera vaknar jag av att jag pratar,, men fast jag är vaken så fortsätter jag klart meningen jag prata meningen klar... vaken och redig. Så är jag mitt i ett samtal så pratar jag automatiskt klart, det tycker jag är udda för jag är ju vaken och borde sluta prata men se de gör jag inte. Udda... mycket udda. Så häromnatten avslutade jag ett litet telefonsamtal som jag drömde att jag hade med min ena syster. Ler.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Mia

hehe, jag har nog pratat i sömnen, men tror inte det händer så ofta. Däremot snarkar jag ibland - så jag själv hör det... ;-) Då vänder jag mig på sidan och somnar om igen.

2013-12-08 @ 21:05:18
Länk: http://miatankar.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: