Missförstånd

Datum: 2013-11-29 Klockan: 22:12:00 Kategori: Allmänt

Tänk va fel det kan bli. Flyttar tillbaka. Lösryckta ord så självklara för mig. Jag byter ju tillbaka bloggportal. Jag slutade ju blogga här för att blogga på nytt ställe. Men nu läggs den portalen ner och min domän försvinner så då flyttade jag hem. Hem till min gamla trygga blogg.se blogg. Det är den flytt jag gjort. Tillbaka kom då även en aktivare blogginna som legat nere i träskmarkerna och tuggat lera och försökt hitta upp ur dessa depressionsmarker. Jag är nu på god väg. Tror jag. Jag känner att ordens betydelse ger så mycket så jag ska helt enkelt försöka ge de läsare som ändå läser något att läsa. Sommaren va dock tuff fast att jag njöt av värmen utställningar och familjen så krockade jag pga saker jag av hänsyn till andra inte kan in på här men smällen var hårt och total. Den bröt ner mig. Det förstörde våra liv. Jag vet inte var detta kaos finns nu för bollen är inte hos mig då jag inte är önskad. Jag tar dagen som den kommer och lever i nuet för annars orkar inte jag. Men jag bor i vårt hus med den mest underbare man som finns och det är vi. Har varit hela tiden. Mycket rör barnen. Livspusslet. Men den enda flytt jag gjort är mellan två bloggar som legat nere hemskt länge. Energi har inte funnits men nu kanske man ska dela med sig av livets krinkrokvägar igen. 
För nu händer det saker i Anderssonskans liv. Vägskäl. Vänner som skaffar partners ungar som tar student och ska ut å resa en mamma som är rädd förlora sin bästa vän och ska jag börja läsa måtro?går de med mitt mående? Å hur kommer jag med mina krav klara av de. Å är de ekonomiskt försvarbart? Det ser ut att finnas en del att blogga om igen så häng med. 
 
Men en flyttat hem Anita de tror jag aldrig jag gör jag trivs för bra. 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Mia

Åh, det låter som om du har haft det väldigt jobbigt och fortfarande har det.... Hoppas att du ska finna harmoni och livsglädje igen.

Är det här du ska hålla till i fortsättningen?

Svar: Ja de är jobbigt stundtals men jag jobbar på det... och ja här kommer jag att hålla till i fortsättningen.
tess701

2013-12-08 @ 21:09:15
Länk: http://miatankar.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: