Trött

Datum: 2016-04-26 Klockan: 07:42:00 Kategori: Allmänt

Har sovit oroligt hela natten och vaknar trött. Jättetrött. Känns som om jag inte sovit något alls. La mig redan vid halv åtta med migrän. Somnade och vaknade igen vid tio. Sedan tycker jag att jag bara vänt och vridit mig. Troligen är det så men jag har säkert sovit. Nu har jag rastat hunden och tagit massa disk. Jag försöker få August klar. Jag orkar inte tjata men tjatar ändå. Kan inte somna om idag. Vill. Men ska till hab och byta kedjetäcket till August. Han ska få ett på åtta kilo nu. Nio ska jag vara där. Som tur är får jag byta det här i stan. Slippa åka till Karlstad. Annars ska jag vila och sakta men säkert börja bygga upp livet igen. Från grunden igen. Sopa rent och ta en kloss i taget. Inget annat är möjligt. Inget annat blir stabilt. Fortsätter tjata,,,, snälla August ät din frukost. Ögonen svider av trötthet. Kroppen värker. Ögonlocken är tunga. Jag mår illa.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: