Hur har de gått?

Datum: 2016-05-02 Klockan: 18:30:27 Kategori: Allmänt

Förra veckan var jag helt klart dålig vilket gjorde att jag stannade hemma och vilade. Idag var min första dag på jobbet. Jag började jobba halvtid och efter en sömnlös natt gick det bara bra. Sååå skönt. Så tacksam. Väl hemma provade jag mina nya zig pennor jag fick just idag och efter maten åt vi glass ute i skärgården. Premiärglass och nu hade de sia glass ute vid piccaso så trots kalla vindar var jag mer än nöjd. En ny skjorta inhandlades till Daniel men sen kom tröttheten. Medvetslöst trött. Har vilat men vill inget hellre än att sova för natten. Vet att det är tidigt men jag blir inte uppe sent inte. Imorgon jobbar jag mitt på dagen. Efter en så bra start idag känns det bara tryggt och bra. Jag känner att jag fixar detta. Nu har jag fyra månader framför mig med halvtid. Guld värt. Nu ska jag göra mig klar för natten och sedan blir det sängen med en bok tills klockan är tillräckligt mycket för att lagligt få kasta in handduken. Jag är i alla fall såå lycklig att jag fixat det jag skulle idag.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: