Imorgon

Datum: 2016-05-31 Klockan: 07:46:38 Kategori: August/barnen/Autism

Imorgon ska jag på en utredning. Det är helt nytt för mig och mitt eventuella uppdrag är också helt nytt. Det känns nervöst då jag inte vet vad de kommer fråga. Jag har aldrig varit på en så utredning och hade ingen att fråga om hur det är heller riktigt.
 
Uppdraget är jag däremot inte nervös inför. Det ska bara bli roligt och jag ser så fram emot detta. Det är något som kommer ge mig så enormt mycket. Det känns lite som när jag får mina elever. Det var länge sedan jag hade elev nu eftersom jag har varit hemma så länge men det är ju så givande och det ger så enormt mycket. Att jag dessutom haft elever med olika funktionsnedsättningar har ju gjort det rejält roligt och jag har äntligen fått användning av många av mina kundskaper som jag har.
 
Uppdraget jag kanske får kommer ge mig enormt mycket. Jag vet att jag kan bidra med så mycket. Jag har kunskap och erfarenhet att presentera och jag hoppas så att allt kommer gå bra på onsdag, för nervös det är jag ju förståss. Att göra detta är ju helt nytt för mig. Men hur det än går är det en erfarenhet jag inte vill vara utan och jag vet väl igentligen inte vad som skulle göra att det inte går bra. Tror inte det finns så många fel svar.
 
Idag skiner solen från en klarblå himmel och jag har redan hängt ut tvätt. Så härligt. Jag ska sedan träffa en kompis och vi ska vä prata igenom en del saker som är aktuella antar jag. Jag ser fram emot att ses. Alltid lika trevligt är de. Vi har så mysigt tillsammans och får alltid massa pratat om.
 
Veckorna går fort nu och nu är det dryga två veckor kvar i skolan för barnen innan ett långt sommarlov tar vid. Jag har bara en vecka semesteri år och då ska vi åka ner till Helsingborg i några dagar bara Daniel och jag och de ser jag så fram emot. Gå på fårgelparken och åka över till Danmark. Älskar den där fågelparken,,,,, tror de har svart kakadua nu och det har jag inte sett live innan det ser jag mycket fram emot.
 
Nej nu ska jag vila lite innan jag ska iväg.
 
 
 
 

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: