Chock!!!

Datum: 2008-11-14 Klockan: 09:58:42 Kategori: Allmänt

Igår när vi låg å pratade ja å min man kom vi in på om de fanns några läckra tjejer på hans arbetsplats där han jobbar. Min man e av den sorten att han inte  ser om någon tittar på honom eller direkt lägger märke till om nån ser bra ut.. Han har faktiskt bara ögon för mig. Å de e väl fantastiskt. De e ju så de ska vara... helt klart.

Men vet ni vad han säger??

Att där han jobbar delar killar å tjejer OMKLÄDNINGSRUM!!!!

Å der berättar han nu...

DE DELAR OMKLÄDNINGSRUM!!!

Damerna på hans jobb ser MIN man i kallingar VARJE dag för de passerar där han står medan dom e bakom nån vägg.... men de har han inte yppat ett ord om....

KARLAR

Hade JAG delat omklädningsrum hade ja SPRUNGIT hem å pratat om diskreminering å rätten till avskildhet.

Då svarar han bar äää de kvittar väl man e ju halvnaken på stranden oxå,,,, MEN de e inte de som e grejjen.. HAN borde berättat så ja vet vem som har tillgång till min mans kropp...

Han menade att de va så få killar!!! MEN ja lovar ja jobbar på en stor arbetsplats med FÅ killar typ sex stycken å de har eget omklädningsrum GIVETVIS.... Så de va en konstig ursäkt.

Min man byter om med en skock tjejer VARJE dag nästan... å han har knappt reagerat... positivt men ja hade velat veta jö....

Men karlarna klagar visst inte å inte tjejerna heller... de måste trivas med ett UNISEX omklädningsrum!!! hrm....

DUMMA karl...



PS!! Eftersom en del inte begriper humor ska ja förtydliga att detta är skrivet med en STOOR portions humor å IRONI...

Kommentera här 4 st

Kommentarer
ejmis

Vi delar också...tjejerna har ett eget omklädningsrum men eftersom det jobbar mest män på mitt jobb så får dom inte plats i "karlarnas".

Oftast är det hu bara ytterkläder vi byter där men ibland duschar nån efter träning.

Vad jobbar din gubbe med?

2008-11-14 @ 10:26:37
Länk: http://ejmis.blogg.se/
Sussie

Hahahaha ett tag tänkte jag att oj,va du är svartsjuk,men sen tänkte jag nästan att det MÅSTE ju va ironi...och det va det ju oxo!

Önskar er en trevlig helg!! Sköt om er.

2008-11-14 @ 14:19:55
Länk: http://nattmorsa.blogg.se/
Sessan is bride to be

Men så är det, att märke och status är så himla hett! Jag tycker inte om sånt. "titta på mig, jag har pengar". Jag vet inte om det egentligen är nåt att skryta om, det är inte en unik sak som säger nåt om personen i fråga. Varför skryta om prylar? Folk som går runt och säger "jag har en bil... " daaah, hälften av sveriges befolkning äger väl en bil??!!! herregud...

2008-11-14 @ 15:14:08
Länk: http://sessan82.blogg.se/
Jenny

Hihi..!!

2008-11-15 @ 02:24:52
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: